A început o nouă etapă importantă privind modernizarea DN 67C (Transalpina), cunoscută ca fiind cea mai înaltă șosea din România.
Directorul General al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol, a anunțat că au fost depuse șase oferte pentru contractul necesar completării, revizuirii și actualizării Studiului de Fezabilitate destinat modernizării acestui drum montan situat la mare altitudine.
Potrivit declarației sale, firmele care au depus oferte sunt:
- SC IRIMAT CONS SRL (Lider de Asociere) – SC GEOTESTING C.I S.R.L (Asociat) – SC INFRANOVA SOLUȚII TEHNICE ÎN CONSTRUCȚII SRL (Asociat) – SC PLANEXE DESIGN SRL (Asociat) din România;
- SC SPECIALIST CONSULTING SRL (Lider de Asociere) – SC RIA DESIGN CONSULTING SRL (Asociat) din România;
- SC TOTAL ROAD SRL (Lider de Asociere) – SC RUTIER CONEX XXI SRL (Asociat 1) – SC EVALCONS TECH SRL (Asociat 2) din România;
- SC PROIECT – CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL (Lider de Asociere) – SC ROADS DESIGN SRL (Asociat) din România;
- UKSEL PROJE AS, ca ofertant unic, din Turcia;
- INTECSA – INARSA, S.A.U („INTECSA”) (Lider de Asociere) – ELECTROPROIECT SA (Asociat) din Spania și România.
Acest contract este finanțat prin Programul Transport 2021-2027 și prevede identificarea mai multor măsuri prin care, pe sectorul de drum național, cuprins între Bengești și Sebeș (148,41 km), să se poată circula în condiții mai mari de siguranță și de confort.
Valoarea contractului este de 41,45 milioane de lei, fără TVA, iar Studiul de Fezabilitate trebuie finalizat într-un termen de maximum 18 luni.